.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله مجدد مایلی کهن به قلعه نوعی

سرمربي تيم فوتبال سايپا پس از شكست 3 بر يك تيمش برابر پاس همدان گفت: پيروزي حق مسلم پاس بود و ما يكي از ضعيف‌ترين بازي‌هاي خود را در اين فصل انجام داديم.

محمد مايلي كهن در سالن كنفرانس خبري با اذعان به اين كه تيمش مستحق باخت بود، افزود: فشردگي بازي‌ها باعث شد تا ما نتوانيم در چند هفته اخير نتايج مطلوبي بگيريم و شكست در اين بازي را به عهده مي‌گيرم و هيچگاه ضعف تيمم را كتمان نمي‌كنم.

وي درخصوص صحبت‌هاي هفته گذشته او در رسانه‌ها درخصوص وضعيت دوپينگ تعدادي از بازيكنان ليگ يادآور شد: من هيچ گاه نگفتم بازيكنان استقلال دوپينگ كرده‌اند. در كشور ما يك سري حمايت‌ها از تعدادي افراد صورت مي‌گيرد كه به فوتبال ما لطمه مي‌زند.

وي يادآور شد: تيم‌هايي كه در فوتبال ما مقام كسب مي‌كنند و مدعي مي‌شوند كه همپاي تيم بارسلونا گل زده‌اند مي‌روند و در آسيا مي‌بازند.

وي با تاكيد بر اينكه صحبت‌هايي كه در نشست خبري بيان مي‌كند به همان صورت منتشر شود، افزود: من هميشه گفته‌ام خدايا من را از اصل و نسبم دور نكن. اينكه من سوار بهترين ماشين شوم و خود را گم كنم و بگويم آدم شدم، درست نيست. من ناگزيرم بگويم آقاي قلعه‌نويي وقتي بهترين ماشين را سوار مي‌شود، نمي‌تواند بزرگ شود. من شرمم مي‌آيد بگويم او شاگرد من بوده است. چرا كه او ادعا مي‌كند من اراجيف مي‌بافم. حمايت‌هايي كه از قلعه‌نويي مي‌شود و در مواردي كه او مي‌بايست محروم شود ولي اين كار صورت نمي‌گيرد، همه چيز را نشان مي‌دهد. ايشان كوچكتر از اين است كه با اين حرف‌ها كسي را خراب كند. مردم ما خوب مي‌دانند. شما ادعاي جنوب شهري مي‌كني اما در شمالي‌ترين قسمت تهران زندگي مي‌كني. حتي شما خيابان‌هاي جنوب شهر را نمي‌شناسي. اگر مايلي كهن بگويد من در پاريس به دنيا آمده‌ام شايد قابل باورتر باشد چرا كه فاميلي من از منطقه‌اي نشات گرفته نشده اما فاميلي ايشان همه چيز را در مورد اينكه در كجا به دنيا آمده و بچه كجاست نشان مي‌دهد.

سرمربي سايپا در خصوص عدم حضور ميرزاپور و خيري در اين بازي افزود: ميرزاپور ده بازي درون دروازه تيم من ايستاده اما امروز تشخيص دادم كه شيخ ويسي مي‌تواند سنگربان مورد اطمينان تيمم باشد. مهدي خيري نيز آنفولانزاي شديدي گرفته بود و نتوانست در اين بازي حاضر شود. ضمن اينكه ايشان ارادت خاصي به سردار ملاحي دارد و برخي گمانه‌زني‌ها در خصوص اين بود كه وي رودرروي پاس بازي نكند و در ليست ما حضور ندارد اما ايشان سرما خورده بودند.

مايلي كهن در پاسخ به اين سوال كه صحبتي درخصوص عملكرد ضعيف او و بازي‌هاي ضعيفي كه در هفته‌هاي گذشته انجام داده بود از سوي هيات مديره باشگاه مطرح شده بود كه وي گفت: يكي از اعضاي هيات مديره صحبت‌هايي در اين خصوص انجام داده اما من ضرورت نمي‌ديدم كه پاسخي بدهم. آقاي ملكيان كم لطفي كرده‌اند. اگر قرار است صحبت‌هايي رسانه‌اي شود ما هم حرف‌هايي داريم كه رسانه‌اي كنيم. من باشگاه را دوست دارم و از همان روزي كه به باشگاه آمدم گفتم كه زنگ رفتن من از همين امروز به صدا درمي‌آيد.

وي درخصوص نقش رسانه‌ها در ورزش يادآور شد: من هميشه گفته‌ام فوتبال خانواده بزرگي دارد كه همه در آن سهيم هستند. تنها بازيكن، مربي،‌ داور، فدراسيون جزئي از اين خانواده هستند و طبعا تماشاچيان و رسانه‌ها نقش مهمي در ورزش ما دارند و اگر مصاحبه‌اي انعكاس پيدا نكند و خبري انتقال نيابد، نمي‌توانيم ورزش را همه‌گير كنيم.

وي افزود: حدود وظايف ما در اين خصوص بايد كاملا مشخص باشد و اين طور نباشد كه رسانه‌ها بعد از اتمام بازي در كنار زمين، راهروها و بعضا در دستشويي مصاحبه كنند. هيچ جاي دنيا اين گونه نيست و مربيان بايد صحبت‌هاي خود را در سالن كنفرانس خبري منتشر كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.